000 | 01987nam a2200337zi 4500 | ||
---|---|---|---|
500 | _aBibliografía: p.29 | ||
600 | _aEngels, Friederich | ||
650 | _aComunismo | ||
650 | _aEconomía | ||
650 |
_aPolítica _yFilosofía |
||
650 | _aSistemas filosóficos | ||
700 | _aEngels, F | ||
700 | _aMáiz Suárez, Ramón | ||
700 | _aMeyer, Franck | ||
008 | 111028s1998 sp # glg | ||
017 | _aVG 638-1998 | ||
020 | _a8483023067 | ||
080 | 1 | _a330.852 | |
080 | 1 | _a321.74 | |
080 | 1 | _a141.82 | |
100 |
_aMarx, Karl _eaut _97945 |
||
245 | 0 |
_aO manifesto comunista _c/ Karl Marx |
|
250 | _a1ª ed. | ||
260 |
_aVigo _b:Xerais _c,1998 |
||
300 |
_a119 p _c;18cm |
||
490 | 0 |
_aXerais Peto [De-liberacións] _v;3 |
|
520 | 3 | _a"O manifesto comunista" é un clásico do movemento emancipatorio. A súa perennidade atópase no impulso moral que o inspira: o aborrecemento da inxustiza. As ideas centrais que discorren ao longo do manifesto son: a) que o modo económico dominante de produción e a estrutura social que se deriva del nunha época histórica constitúe o fundamento sobre o que se basea a súa historia política e intelectual, que unicamente se pode explicar a partir desa base; b) que a historia da humanidade foi unha historia de loitas entre as clases explotadoras e explotadas; c) que esa historia de loita de clases chegou a unha etapa na que a clase explotada e oprimida -os traballadores da era industrial- non poden liberarse sen liberar toda a sociedade da explotación e opresión, isto é, sen poñer fin ás loitas de clases.(Juan Ramón Capella, "Leer" "El Manifiesto Comunista hoy") | |
521 | _aBAC | ||
997 | _e2 |