| 000 -CABECEIRA |
| Campo de control de longitud fija |
01448nam a2200229 i 4500 |
| CAMPO FIXO DE DESCRICIÓN FÍSICA |
| Campo fixo de descrición física |
ta |
| INFORMACIÓN XERAL |
| Códigos de información de lonxitude fixa |
220715s2022 sp |||er|||| 00| 0dspa d |
| DEPÓSITO LEGAL |
| Número de copyright ou de depósito legal |
M 3425-2022 |
| ISBN |
| ISBN |
9788419047281 |
| CDU |
| CDU |
821.133.1(64)-94 |
| CDU |
| CDU |
821.133.1(64)-31*B |
| CDU |
| CDU |
821.133-31"19" |
| PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA |
| Nome de persoa |
Slimani, Leila |
| Datas asociadas ao nome |
(1981-) |
| Termo indicativo de función |
autor/a |
| -- |
63087 |
| TÍTULO UNIFORME |
| Título uniforme |
Le parfum des fleurs la nuit |
| MENCIÓN DE TÍTULO |
| Título |
El perfume de las flores de noche |
| Autores |
/ Leila Slimani ; traducción Malika Embarek López |
| PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN |
| Lugar de publicación |
[Madrid] |
| Editorial |
: Cabaret Voltaire |
| Data de publicación |
, 2022 |
| DESCRICIÓN FÍSICA |
| Extensión |
148 p. |
| Dimensións |
; 19 cm |
| MENCIÓN DE SERIE |
| Mención de serie |
(Cabaret Voltaire |
| Número de volume |
; 93) |
| RESUMO |
| Resumo |
«Se queres escribir unha novela, a primeira norma é saber dicir non, rexeitar as invitacións.» Por qué aceptar entón a proposta de pasar unha noite no museo Punta della Dogana? A través da arte sutil da digresión na noite veneciana, Leila Slimani penetra no proceso creativo da súa escritura, aborda os problemas de identidade e do pasado colonial, de moverse entre dous mundos, Oriente e Occidente, onde ela navega e balancéase, como as augas de Venecia, cidade cuxo sino é a beleza e a destrución. Este libro é tamén un diálogo discreto, impregnado dunha doce melancolía, coa súa infancia en Marrocos, co seu pai xa falecido. «Escribir é xogar co silencio, é confesar, de maneira indirecta, uns segredos indicibles na vida real.» |
| SECUNDARIAS-AUTOR |
| Nome de persoa |
Embarek López, Malika |
| Termo indicativo de función |
tradutor/a |
| -- |
11457 |
| REFERENCIA ILS ANTERIOR |
| -- |
2 |